2 Şubat 2008 Cumartesi

PaRiS´iM

Parlaktir sokaklari noel aksamlarinda
Alir götürür insani cok uzak derinliklere

Rengarenk güzel düslere

inci tanesi gibi degerli ve tek

Sevgililer sehri Paris´te

N.Hasal


Her firsatta ne kadarda canim ablamin yanina Paris´e gitsemde bu sefer Paris´i farkli gördüm veya görmek istedim ve bu fikirle gezdim rehberim Ali abim ile birlikte... :))

Önceleri cok büyük, cok kalabalik, cok internasyonel, cok karmakarisik ve cok sIkIcI gelen bizim Paris´in dar sokaklarini gördükce, güzelliklerini kesfettikce, hele bu noeldeki Champ-Élysées´in isil isil halini görünce bu asiklar sehrine asik oldum...

ve...

simdi sizlere objektiflere takilan bir kac fotograf esliginde Paris´i gezdirmek istiyorum....






















Cathédrale NOTRE DAME DE PARIS (meydani ve asagida kilise önünde)

Paris Belediyesi
Concorde

1 yorum:

Zeynep dedi ki...

Nazlıcım fotoğraflar süper. Seni sobeledim bu arada. kolay gelsin sevgiler..