16 Ekim 2007 Salı

Canim gitarimin tellerinden cikan besteler...


Cok senedir ud calmayi ögrenmek istiyordum, fakat onu bana ögretecek bir ögretmenin Almanya da maalesef cok az bulunmasindan dolayi ve sonradan tanismis oldugum arkadasimiz Peynir Gemisi adli grubun kurucusu olan gitarist Emre´den dolayi gitara dogru yön degistirdim ve böylelile gitar calmanin ne kadar zevkli oldugu kanaatine vardim... Emre´nin bizlere verdigi o eglenceli ve güzel gitar kurslarindan sonra ve gitarla adeta kanki olduktan sonra verilen her ödevle bir beste yapmaya basladim, kimisi majör kimisi minör :)) kimsi insanlari kahkahaya bogarken kimisi de hüzünlendirebiliyor... ve sizinle bugün bu bestelerimden birini paylasmak istiyorum...

Arkadasim Serap´in dogum gününde ona yazip telefonda gitar ile söyledigim sarki:

iste karsinizda gelecegin Nil Karaibrahimgili :))))


Bir varmis bir yokmus
Evvel zaman icinde
Kalbur saman icinde
Bir Serap adinda
tatli bir kiz yasarmis.
Hayali okumakmis.
Bir gün bu kiz büyümüs,
Hukukta okur olmus,
Son sinavlarindaymis,
Dogum gününde bile
Cok calismaktaymis...
Bunu gören Emre,
Bunu sezen Nazli,
Bunu duyan Fatih,
Ona bir süpriz yapmis
Bir kek ve bir hediye
Kapisina dayanmis
Ona olan sarkiyi
Hep birlikte söylemis.

Iyiki dogdun Serap,
Mutlu yillar sana!
Iyiki varsin Serap,
Uzun yillar sana!

Ve bu masal burdada
Bitmis...


devam edecek...

2 yorum:

Zeynep dedi ki...

Hayırlı olsun blogun Nazlıcım. Gitarının sesini duyamasam da sesinin ne kadar güzel olduğunu biliyorum. Bir de şarkı sözü yazmaya başlamışsın. Çok parlak bir geleceğin var diyemeyeceğim çünkü şimdi okuduğun bölüm o kadar güzelki bunları sanırım sadece hobi olarak yapabileceksin. Şarkı sözlerini merakla bekliyorum.

NaZLI GüNLüK dedi ki...

:)) canim benim...
tabiiki de hobi daha ötesine vakit yetmez'! Ama söz yazarligina hayir demem o da hobi olarak baslar belki ticarete dökülür :))))
Valla bölümümün güzel mi degil mi bilemiyorum su siralar..Cok ama cok stresli bir döneme girdim, Allah cümlemizin sonunu hayra cikarsin :)) pratik kurs baya zor ya...