14 Aralık 2007 Cuma

Dua

Bayramın hayrı, güzelliği ve onu karşılayan bugünlerin bereketiyle..

Bir Çiçeğin Duası



Beni bir mü’min kulun gördü.
Yanımdan geçiyordu, beni fark etti.

Durdu geri döndü, geldi.
Yüzüme uzun uzun baktı.

” Ne güzel yaratmış!” dedi sessizce.
İşte o an, niçin var olduğumu anladım.
Melekler sardı etrafımızı ansızın, imrenerek seyrettiler olup biteni.
Görmediği Rabbine görmüş gibi inanan bir insanın yüceliğini gördüler.
Ve herşeyi en ince ayrıntısıyla kaydettiler.
Çekilen resimlerde ben de vardım.
Ey dualara cevap veren Rabbim, ben cansız bir tohumdum.
Dualarımı kabul ettin, güzel bir çiçek oldum.
Senin kudretinle canlandım, Senin san’atınla süslendim, Senin lütfunla
güldüm.
Şimdi bir duam daha kaldı mahşere sakladığım:
Beni gören gözleri ateşte yakma Ya RABBİ !!!


...amin...

1 yorum:

Zeynep dedi ki...

Ne kadar güzel ne kadar....anlatılmaz. Paylaştığın için teşekkürler Nazlı'cığım.